درمان نارسایی کلیه از دیالیز

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه از دیالیز

 درمان نارسایی کلیه از دیالیز

دیالیز است که شایع ترین روش درمان برای failure.If کلیه شما آن را تنظیم، شما هنوز هم می تواند یک life.However برآورده زندگی می کنند، شما نمی توانید انکار است که زندگی بر روی دیالیز است واقعا سخت است و شما را مجبور به تحمل ناراحتی ها و رنج های بسیاری از. آیا برای درمان نارسایی کلیوی دیگر از دیالیز وجود دارد؟

زندگی سخت در دیالیز

اگر شما انتخاب می کنید همودیالیز، شما را به مرکز دیالیز به مدت دو یا سه بار به week.You به زمان آزاد کمتری داشته و به ترتیب به فعالیت های روزانه خود را در اطراف treatments.Complications خود را از دیالیز واقعا مشکلات بزرگ برای you.Headache، تهوع، استفراغ، خستگی و غیره به طور معمول بیماران روی دیالیز را تجربه کرد. با این حال، در صورتی که بیماران می توانند آن را به خوبی تنظیم، آنها هنوز هم می تواند طول عمر طولانی لذت ببرید. (طول عمر افراد مبتلا به ESRD در دیالیز)

آیا دیالیز درمانی برای نارسایی کلیه است؟

دیالیز است که تنها زندگی صرفه جویی در درمان نارسایی کلیوی cure.It تنها می تواند مواد زائد را از خون حذف است، اما هیچ اهمیت در بهبود کلیه کلیه function.Native می تواند خون، فیلتر کردن هورمون های مخفی خاص، رگ های خونی را تنظیم، حفظ تعادل الکترولیت etc.However، دیالیز می تواند کمک به حذف مواد زائد از خون. با گسترش دیالیز کلیوی تابع خواهد بود lost.So فرکانس دیالیز به افزایش است.

درمان نارسایی کلیوی دیگر از دیالیز

در نارسایی کلیوی، از کلیه ها دچار اختلال seriously.To کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال در بافت کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

طب گیاهی چینی است یک درمان جایگزین برای نارسایی کلیوی دیگر از گیاهان dialysis.The می تواند کمک به بیماران مبتلا به بازیابی سیستم خود درمانی در بدن برای بازگرداندن structure.If کلیه اختلال در عملکرد کلیه خود را می تواند افزایش یافته است، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر شما علاقه مند به طب گیاهی چینی، شما می توانید با ما در خط مشورت برای گرفتن اطلاعات بیشتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.